7. mars 2012

Med 300 barn i Lørenhallen!

På Løren skole var ikke taket høyt nok for teltstengene våre, så vi hadde avtalt med kulturkontakt Ole Aleksander at vi skulle spille forestillingene våre i Lørenhallen. Her på dette bildet  er teltstengene fortsatt på bilen, for klokken er kvart over åtte om mogenen og jeg venter på Menja. Men verken Menja, elever eller lærere var å se. Etter en stund skjønte jeg at jeg ventet ved feil hall. Jeg satt jo utenfor ishockey-hallen....uff da.

Heldigvis møtte jeg noen snille jenter som pekte på hallen der forestillingene skulle være.
Sånn så den ut! Som en stor gråhvit boble...


Inne i hallen var det ganske mange lyder. For der var det innebandy-turnering med mye skrik og skrål.  Heldigvis fikk vi ha hallen for oss selv under de to forestillingene. 

- Det kan du ikke skrive, sa Menja da hun så hva jeg hadde skrevet her på bloggen. - Det var jo to puljer med 150 barn som kom og var der sammen med oss og så forestillingen vår!

Og det hadde hun jammen rett i. Alle elevene i 2, 3 og 4 klasse på Løren skole kom til oss i hallen  - og dessuten kom de hyggelige elevene som var litt eldre og som hjalp oss med rigging og rydding. . Tusen takk, til  Felix, Tuva, Aurora, Henrik og  Benjamin  - ja, og alle dere andre også, for latter, klapping, vanskelige spørsmål og nydelige blomsterbuketter.



Ja, takk til dere også,  - Fenrisulv og gamle vikingguder. Uten dere - ingen moro...Det tror jeg alle som så forestillingen vår kan skrive under på.


Og sist, men ikke minst - takk til Grottekverna vår som svarte på 3 spørsmål om vikingtida!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar