21. mars 2018

Justøy Montesorri skole - jepp!!


  

Så fint å komme til Brekkestø - til Justøy Skole.  Et sted for læring- mestring og glede, stod det på  veggen av skolehuset. Så bra!



Vi ble godt mottatt av både lærere og elever - de hjalp oss inn på grendehuset der vi skulle spille. Til slutt kom rektor med te og kaffe til oss. Skål!

Vi spilte en forestilling for alle elevene i 1 - 4 klasse, det var 36 til sammen, så dette var en ganske liten skole. Det ble en liten "intimforestilling" - veldig hyggelig. Da jeg skulle spille frem vikinggudene med beinfløyta mi, fikk jeg det rådet av en av elevene at jeg skulle spille tynt, og vakkert, akkurat som englemusikk. Jeg gjorde så godt jeg kunne, men det var Menja med alt sitt bråk som klarte å få dem frem til slutt, faktisk.

 

David var den modigste av de voksne i rommet, og ble da også den som la hånden i Fenris-ulvens gap.  Heldigvis gikk det bra denne gangen også. ...

Takk til Kaja kulturkontakt og alle andre vi møtte på Justøy i dag! Dette var virkelig en av de koseligste skolene vi har vært på noen sinne. Damduridam!


  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar